Followers

Thursday, January 26, 2012

Siapa Nak Jadi Model Saya? hahah tetiber..


~*~

Mempersembahkan model saya... iaituu.. saya sendiri..hahahaha.. testing..testing.. ni gambar lama.. tetapi akan dijadikan sebagai pendorong semula dalam arena foto/edit or sebagainya la kan.. hahaha nampak tak sangat hangat-hangat tahi ayam di situ?.. nayyyy.. bukan.. cuma bizi.. gambar dah berlambak. .cuma belom diedit bagi lebih teruja untuk dilihat.. Doakan aku ada masa terluang untuk berfoto or mengedit okey =).. sayang lak nak let go itu Nikon tu.. hehehe.. =) next wishlist nak dapatkan lenses baru.. Anyone? bagi cadangan nak guna lens apa eh?.. dalam fikiran nak yang Makro lens dan fish eye *tu je yang aku tahu* ~ 


Menampilkan The Poyo Girl!
Menampilkan konsep tak tentu arah
Dengan mekap tajaan sendiri
Berlokasikan bilik empunya diri #free


=) ok bye mungkin entry lepas ni kena lebih matang dan idea bernas dalam menyampaikan karya kepada umum.. *sigh*  yuyuk sila menjadi matang lepas ni okey..=) Happy!