Followers

Saturday, June 1, 2013

FB Jelitawani's - Amateur la..


Assalamualaikum..

Di sini nak bercerita sikit.. sejak hujung tahun 2012 yang lepas , saya ada mengendalikan dan membuka satu jualan tudung online yang dinamakan Jelitawani's.. Saya bertekad ingin menjual tudung bagi para kaum hawa dengan harga yang berpatutan ,

 Perkara ini terlintas selepas setiap kali Hari Raya saya mesti nak beli tudung baru.. dan sekarang tudung harganya sangat mahal.. sehingga boleh mencapai harga sepasang baju huhu.. dan saya terfikir untuk lakukan perniagaan ini sendiri dengan harga yang anda boleh lihat di FB jelitawani's yea.. sila klik.. hehe.. di situ saya menguruskan semua perkara..dari A sehingga Z ..

Kakak saya setia membantu dari segi mengemas dan jual jualan offline.. memang kakak banyak membantu.. Dari proses pembelian stok, pengeluaran modal , runner , jurufoto , edit foto , dan segala proses pengeposan semua saya lakukan sendiri.. kita mesti push button dalam diri untuk melakukan semua benda ini.. dalam dunia ni satu kerja saja memang tak cukup menampung beban hidup yang makin meninggi.. so ringankan mulut , maniskan senyuman lah kita yer..

ok juz nak kongsi beberapa gambar dari sesi photoshoot yang tak seberapa untuk bisnes tudung saya ni.. kalau salah harap tunjukkan hehe.. saya masih beginner :p 












Like us : Jelitawani's

No comments: